lördag 5 december 2009

Öppna eller stänga

Konsten att förvandla en lördagsmorgon till en söndagsmorgon och sedan tillbaka till lördag igen. Lycka över nuet och ångest över framtiden, allt på samma gång.

Jag går tillbaka och läser de inlägg jag valt att behålla här.
Finner dem tämligen harmlösa.
Ser hur jag gått från att vara ingen särskild, till alldeles vanlig, till mig själv och slutligen till att öppna mitt hjärta. Kanske är det dags att stänga nu.
Som Krill sa: "Det känns som att jag tjuvläser när jag är inne på din blogg."

Och ja, snön har kommit.
I stan försvann den ganska fort, men ute i stallet låg den kvar. Skogen är upplyst nu och jag och Hanna passade på att ta en alldeles för snabb galopp på en alldeles för hal stig. Eller så var det så att hon stack med mig.
Förlösande
, hur som helst.

Och ännu mer ja, han är här nu.
Sju minuter bort.
Vad i helvete gör jag här, då?

Inga kommentarer: