måndag 18 maj 2009

Mer levande än död, eller Ensam journalist

Nu är det gjort. Min första studentresa. Mycket o-journalistiskt.
Det var ungefär som jag hade trott, att människor i overall inte är likadana allihop. Att det faktiskt finns guldkorn även där.

Mina sinnen har öppnats på mer än ett sätt denna helg, och jag börjar faktiskt förstå fördelarna med att gå utanför j-huset. Intet ont om j-huset och dess folk, men variationen kändes bra.

Nej, det blir mest svammel det här. Hemresan var lång och blev ännu längre när det visade sig att det hade varit inbrott i bilen.
Skämten har legat på en konstant lägstanivå och det enda jag hör i mitt huvud är "DKV, DKV". Idioter.

Nästa helg blir det fancy gala a la Kristin Hörnfeldts tak. För att kompensera liksom.


I morgon: Bilder och reflektioner
Nu: Sova

2 kommentarer:

Linda sa...

Kommer bli sjukt fancy. Och nu måste jag skriva in lösenordet "trast" för att kunna posta den här kommentaren. Det tycker jag var fint.

LvB sa...

Sjukt fancy är förordet. På tal om fåglar så hittade jag en mås på Gotland. Kanske ska lägga upp den här. Så fin bild.