tisdag 14 juli 2009

Dagbladet, årgång 110, år 2009, vecka 29, nummer 159

Andra kvällen på nattchefsveckan avklarad – och det känns som jag aldrig gjort något annat. Löpen blir bra, ettan blir bra, tidningen blir sjukt bra!
Jag gör saker utan att tänka, och när jag väl tänker så blir det något i stil med "Hur klarar jag av det här? När lärde jag mig hur det här fungerar? Varför får jag inte panik?".
Men så mycket tid för att tänka finns ju faktiskt inte.

Och antagligen är det här det perfekta jobbet. Äntligen får jag nytta för mina dator- och språkpoliskunskaper – samtidigt!

Annars har jag skrivit kontrakt på en lägenhet. Esplanaden 24 blir min nya adress från och med augusti. Kakelugn, balkong, högt i tak... OCH JAG SKA INTE BO ENSAM DÄR!

1 kommentar:

Tobbe sa...

Härligt å höra att du trivs på jobbet :) Och kul med lägenhet! När blir det inflyttningsfest? ;)